کسب و کار

مشاوره کسب و کار چگونه به کسب و کار شما کمک می کنند؟
۱- ایجاد بسترهای فکری برای سازمان ها
نخستین سرویسی که یک مشاور می تواند برای موکلین خود فراهم آورد ارائه چهارچوب هایی برای اندیشیدن است. به زبان ساده به مدیران سازمان ها بگوید به چه اطلاعاتی نیاز دارند، نسبت به چه مفاهیمی بایستی حساس باشند، مسائل و مشکلات سازمانی را با چه ادبیات و چهارچوب هایی می توان بررسی کرد (عارضه یابی)، تقدم و تاخر مسائل چگونه است و در قالب عناوین، اشکال، نمودارها و کلمات زمینه و خوراک فکری لازم برای مدیران را فراهم آورند.
 
هر چه مدل ها و چهارچوب های کسب و کار معرفی شده به سازمان ها از یک سو با صنعتی که در آن فعالیت می کنند تناسب بیشتری داشته باشد و از سوی دیگر به زبان و پیش دانسته های موکلین نزدیک تر باشد ارتباط با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت و نهایتا ارزش بالاتری ایجاد خواهد شد.
 
۲- توسعه منابع در سازمان ها
یک مشاور با تجربه می تواند در رشد منابع موکلین خود نیز ثمربخش باشد. به عنوان مثال می تواند برای مشتریانش به فراخور نیاز منابع ارتباطی فراهم آورد یا آنها را در راه دسترسی به منابع مالی کمک کند. هم چنین هزینه مشاوره کسب و کار می تواند آموزش را در سطوح مختلف سازمانی اجرایی کرده و منابع انسانی مشتری خود را تقویت کند. هم چنین بایستی راه هایی اندیشید که صرف همکاری یک مشتری با ما بتواند برند داخلی و خارجی سازمان را تقویت کند.
 
۳- مشاوره تلفنی کسب و کار کمک به تصمیم گیری در سازمان ها
گاهی مدیران توانایی لازم برای تصمیم گیری را ندارند و یا به خاطر ویژگی ها فردی در اخذ تصمیمات مهم تعلل می کنند. یکی از سرویس هایی که مشاور می تواند  برای مشتریانش فراهم آورد این است که موقعیت های تصمیم گیری را گوشزد کند و به تصمیم گیران سازمانی برای انتخاب بین گزینه های مختلف با ارائه تحلیل های مرتبط کمک کند.
 
منبع:
 
 

[ بازدید : 110 ]

[ جمعه 2 خرداد 1399 ] 12:15 ] [ سینا میزاری ]

[ ]

ساخت وبلاگ
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]